2015. november 19., csütörtök

Egyedülálló elképesztő videófelvétel a párizsi kávézók ellen intézett támadásról és két nő hihetetlen megmeneküléséről



Elképesztő és félelmetesen valós felvételeket tett közé a DailyMail a párizsi terrortámadás azon epizódjáról, amikor a dzsihadista zsoldosok AK-47-es gépfegyverükből golyózáporral árasztják el kávézók teraszát és szisztematikusan mennek a túlélők után....
CCTV-felvételként hozták most  nyilvánosságra és jól látható a videókban az is, ahogy két nő a csodával határosa módon menekül meg a gyilkosok elől..., pusztán azért mert éppen akkor fogyott ki a lőszere és nézett másik irányba a merénylő...




61 megjegyzés:

  1. Lassan majd kiderül, hogy az európai, langyos lábvizzé degradált kereszténység mennyit ér. Vaj hová lett a mai kereszténységből az a fajta rideg és józan harciasság, ami régen jellemezte? Egyáltalán miért nevezik még egyesek Európát kereszténynek, mikor már régen nem az? Olyan ez, mint a jobb és bal oldal. Jobb oldal? Hol? Itt már csak baloldal van. Lassan mindenki szíven lesz szúrva otthon a süppedős műbőr foteljében. Hideg sör, ropogós sült kacsa, de már nem sokáig. Halleluja! Végre az életemre törnek! Ez már bizony nem krumplileves. Az erős ennek csak örül és kihívást lát minden nehézségben. Pusztuljon és forgácsolódjon szét minden, ami szétesésre ítéltetett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtátok?
      https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/12227649_959024160843520_6945922271305616344_n.jpg?oh=07fcda4451b4aed9205224f5ef7a4ea4&oe=56EE3890

      Törlés
    2. Ha igen, ezek tényleg ütős bizonyítékok Wiiking barátom,...igaz, nem éppen a kereszténységre, hanem a pogányságra.
      A mennyei Királynő és szarvas jelképei.

      Te tudtad ezt?

      Törlés
  2. Hisz mindig ezt akartam. Krimit néztem és kalandos regényeket olvastam. Szappanoperákat néztem, ahol főhősként megmenthettem a világot. Maszturbáltam... Ha a vásznon jól éreztem magam, miközben kényelmesen és jóízűen pattogatott kukoricát zabáltam miért éppen most érezném rosszul magam, hiszen végre valami történik a szaros életemben, életemmel.
    Megmenteni a világot? Minek megmenteni valamit, amit fel kell számolni? Megmenteni a világomat! Mindjárt jobban hangzik, ugye? Kis háború és nagy háború. Én az utóbbira szavazok, bár a kettő nincs meg egymás nélkül.

    VálaszTörlés
  3. Ha belátásom volna, mindenem volna, de mivel nincs belátásom ezért nincs rálátásom sem.
    És mivel hiányában vagyok a fentieknek, ezért minden nap reggeltől estig csak a saját farkamat vagyok képes kergetni, ami meggyőződésem szerint minduntalan az életemre akar törni.
    Engem vegyszerekkel permeteznek kérem, nekem az életemre törnek kérem, pedig egykoron árpádsávos és kokárdás űrhajóval érkeztem erre a planétára, hogy a jóság képviselője legyek.
    Ó, az a kényelmes nemzeti bőrgarnitúra! Mikor tetszenek már végre feltápászkodni belőle? Vagy tán annyira süppedős, hogy már nyakig süppedtek benne és nehézségekbe ütközik a felülés?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom szedsz -e valamit de ha nem akkor kezdj el ha igen akkor pedig hagyd abba.

      Törlés
    2. Sürgősen javaslom egy pszichiátriai szakember felkeresését!

      Törlés
  4. Nem szedek, amióta megtudtam, hogy a chemtrailek szerves alkotóeleme az az anyag, amit régen pirula formájában szedtem. Ezért aztán gyakorta megyek hosszú sétákra, hogy nagyokat szippantsak a meprobamátból. Mert minél több a "kondenzcsík", annál több a meprobamát és ami nem öl meg az ugye erősebbé tesz.

    "Minden panaszukból a bosszúvágy harsog, minden magasztaló szavukban bántás rejlik; üdvösségüknek érzik, ha bíráskodhatnak. Hitvány népség ez, silány fajzat. Szemükből a hóhér s a véreb néz rád. Ne bízzatok senkiben, aki sokat beszél igazságos voltáról! És ha jónak és igazságosnak nevezik magukat, ne feledjétek, hogy a farizeussághoz csak a hatalmuk hiányzik..."

    VálaszTörlés
  5. En nemtudom, Volumen minden szavat ertem es osztom.Melyik resze nem vilagos a kedves doktor uraknak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volumen minden mondata mögött igazság van, nagyon is a megfelelő „tudatszint” szerinti.
      Nyilván nem kellemes látvány, ha valaki tükröt tart elém, és persze nem tetszik a látott kép, mert én szebb vagyok, okosabb vagyok és jobb vagyok. Nem tetszik a látvány? No, mi sem egyszerűbb, mint a tükröt csak tartónak nekiesni.
      Jó, ha nem feledjük, az internetes felület hemzseg, a nyüzsgő, szánalmas, arcnélküli, virtuális harcosoktól, akik aprócska, jelentéktelen kis játék műanyag kardjukkal hadonászva ütik a klaviatúrát. Akik megmondják a tutit, akik okoskodnak, akik tudják az igazságot és osztják az észt. Akik, kérés nélkül személyeskednek és megmondják ki vagy, hol állsz, és mire van szükséged. Ők, akik ismeretlenül is megmondják, milyen orvosra és milyen gyógyszerre van szükséged, hogy olyan jó legyél, mint ők.
      Mert végre megmondhatom mindennel kapcsolatban az igazságot, hiszen ez hoz végre egy kellemes kielégülést, a nyomorúságos, jelentéktelen senki életemben lehetek végre valaki, ha már a való életben erre képtelen vagyok. Ők pontosan azok, akik a való életben képtelenek a másik szemébe nézni, akik képtelenek bátran kiállni magukért. Itt az internetes arctalan felületen a szánalmas impotens senkiségükből, lehetnek végre valakik. Milyen szép is ez, milyen megnyugtató, megváltódik a világ végre.

      Törlés
    2. https://www.youtube.com/watch?v=vXrFXTR-sFE

      Törlés
    3. En inkabb bevonni igyekszem az embereket, hogy megszolaljanak valami mellet vagy ellen.Mert az szerintem tartalmazza a valtozas lehetoseget, igy csak tavolmaradnak es meggyozodesuk hogy igazuk van anelkul hogy tudnak mirol is van szo, igy hat mindenki veszit az ugyon.

      Törlés
    4. Ahogy Füles írja "..nem tetszik a látott kép.." Nem tetszik e testi - lelki betegségekkel küszködő világ, melyben saját betegségeink tükröződnek vissza, pedig a felszín alatt össze vagyunk kötve, ergo egyikünk sem lehet csupán külső, racionális szemlélője ennek a drámának.A történet nemcsak kivül játszódik, hanem belül is, nemcsak azokról szól, hanem mindannyiunkról, és mindenkit tanít, figyelmeztet, ébresztget. És ha ezeket nemcsak megúszni akarjuk, akkor meg kell próbálni belelépni vagy kipróbálni más emberek lábnyomát is, és megérteni félelmeiket, érzéseiket. És bizony előfordul, hogy meg kell nyitni kis lezárt világunkat, ha valóban ki (be) akarunk lépni a másikéba, már sokszor az ajtajuknál le kell venni a cipőt, ugyanis eme pőreség az empátia és a belőle fakadó segíteni tudás alapja. És ezek nem bölcselkedések, hanem pszichiátriai alapok.
      A világot nem lehet megváltani, csak legyőzni lehet, csak elengedni lehet, csak elhagyni lehet.Ragaszkodni hozzá nem érdemes.
      És ahogy Volumen írja: "Lassan majd kiderül, hogy az európai, langyos lábvizzé degradált kereszténység mennyit ér."

      Törlés
    5. robitsas robitsas
      A valami ellen, vagy a valami mellett máris a Júdea Népe Front, illetve a Júdea Nemzeti Front előszobája. Nem hiszek abban, hogy ezt a világot össze lehet kanalazni holmi "majd ha felébred a kisember" alapú elgondolások mentén. Nem hiszek az alulról jövő népi kezdeményezésekben és legfőképpen nem hiszek azoknak, akik szakadatlanul jót akarnak és helyre akarják tenni a világ tengelyét.

      Törlés
    6. huli:
      "A történet nemcsak kivül játszódik, hanem belül is."
      A történet csak belül játszódik. Kívül nem játszódhat semmi sem.
      "Nem tetszik e testi - lelki betegségekkel küszködő világ, melyben saját betegségeink tükröződnek vissza."
      Ez viszont kedvemre van egy kis kiegészítéssel:
      Nem tetszik e testi - lelki betegségekkel küszködő világ, melyben saját betegségEIM tükröződnek vissza."
      Én senkin sem akarok segíteni (ha akarnék sem tudnék) csak magamon és ha majd magamon segítettem, akkor mindenkin segítettem.
      "És én, ha felemeltetem e földről, mindeneket magamhoz vonszok."

      Törlés
    7. huli @
      Mint ahogy nem létezik a valóságban egyetlen olyan személy sem, aki lelki értelemben képes megmenteni engem, ugyanúgy nincs olyan személy sem a valóságban, akit nekem kell megmentenem. Nyilván elsőre életidegen, önző, önelégült kijelentésnek hangzik. Nekem eszem ágában sincs másokat megmenteni, mások lábnyomába lépni, hogy empátiával igeneljem és megtapasztaljam mindazt, amitől csakis távol kívánom magam tartani. Nem kívánom megérteni, sem megsegíteni a lelki tartás hiányából fakadó félelmeiket, önsajnálatukat, nyomorúságukat, ezt ugyanis mindenkinek magának kell megtennie és csakis önmagáért.
      Mostanában a "segítés" címszó alatt valójában degradáló és leépítő folyamatok zajlanak a világban.
      Ha megfigyeljük, még tán soha nem volt ennyi megmentő, legyenek azok felvilágosító guruk, gyógyítók, táltosok, politikai megmondó emberek, intergalaktikus fényküldöttek, soha nem volt ennyi karitatív szervezet, megmentő katonai beavatkozás, mert hisz tele van világ a megmentésre szorultakkal.
      A világ menthetetlenül alászállt, és ezek a különböző „segítő” folyamatok, sajnos pont gyorsítják ezt.
      Másokon és a világon nem lehet segíteni, az embernek egyetlen felelőssége van, csakis magát kell tudni megmentenie elsősorban önmaga sötétségétől és nyomorúságától, már mennyiben felfogja azt, hogy egyszerűen nincs más választása.

      Törlés
    8. https://atyafipeca.wordpress.com/2014/10/08/zarathustra/

      Törlés
    9. No csak, no csak T.V. ... Nem elég, hogy Istent halottnak mondod, márJézus helyébe is léptél? Nem túl sok ez egy kicsit? De egyébként se nagyon reménykedjen felemeltetésről az olyan, aki így beszél.

      "És én (Jézus), ha felemeltetem e földrõl, mindeneket magamhoz vonzok.
      Ezt pedig azért mondá, hogy megjelentse, milyen halállal kell meghalnia" ( János evang. 12:32-33).

      (E két abszurd kijelentéseidtől eltekintve, én is egyet értek veled a fentiekben.)

      Törlés
    10. Füles! "A világ menthetetlenül alászállt..."
      "De ahol megnövekedett a bűn, ott még bőségesebben kiáradt a kegyelem" - csak észre kell venni :)
      A kegyelem viszont csak közösségi szintű lehet, ez nem egy magányos, önmentegető vállalkozás !

      Törlés
    11. De, ez az Istentől kiáradó kegyelem csak azokra árad, akik azt el is fogadják huli... Akik hiszik és tudják, hogy ki az, Akitol az kiárad és miért. Isten kegyelme pedig a hozzá való megtérés kegyelme, nem pedig a bűn, a gonoszság elnézése... kegyelmet ad a megtérés lehetőségére, mivel ez egy ajándék Istentől és annak adja, akinek akarja:

      "Mert ha az egynek (Ádamnak) bűnesete miatt uralkodott a halál az egy által: sokkal inkább az életben uralkodnak az egy JÉZUS KRISZTUS ÁLTAL azok, kik a kegyelemnek és az igazság AJÁNDÉKÁNAK bővölködésében részesültek" (Roma 5:17)

      A hitetleneknek, - az Istent és Krisztust tagadóknak - nincs kegyelem.

      Törlés
    12. Ria! a kegyelem azért is bőségesebb, mert a fekete és a fehér sokkal kevésbé elhatárolható, már csak szürke van, sem bal meg jobb, ezek szintén cserélődnek. Ezek az izgága határkonfliktusok egyet viszont nem bírnak - azt amiről Pál is csak elég körülményesen, sőt tökéletlenül tudott írni, pl. így ..."Haragra nem gerjed, a rosszat föl nem rója, Nem örül a gonoszságnak, De együtt örül az igazsággal.Mindent eltűr, mindent elhisz, Mindent remél, mindent elvisel."
      Én a "mindent elhisz"-nél hozzátenném, hogy ez egyáltalán nem vakság, nagyon is jó látás jellemzi, csak az a bizonyos "látóhatár" tolódik ki, vagy emelkedik, mely már egészen más szemüvegen keresztül nézi a folyamatokat.

      Törlés
    13. Ria:
      "Nem elég, hogy Istent halottnak mondod, már Jézus helyébe is léptél? Nem túl sok ez egy kicsit? De egyébként se nagyon reménykedjen felemeltetésről az olyan, aki így beszél."
      Felemeltetés? Felemeltessek? Felemeltessenek? Nem hiszek a szenvedő igeragozásban és a külső segítségben, mint ahogy a sült csirkék számba repülésében sem. A lehető legnehezebb és legkegyetlenebb álláspontot tételezem magammal szemben, ezért aztán megölöm istent Istenért, mint ahogy a kutyáknak dobom a szám felé szárnyaló sült csirkéket is. Nincs szükségem jézusra sem, mert az a fajta jézus, amit az elmúlt korok emberei kimunkáltak maguknak az nem lehet a nagybetűs Jézus, de még annak szimbóluma sem, mint ahogy isten sem lehet Isten. Nem szeretnék úgy járni, hogy egy kényelmes "fotel isten" kedvéért elmenjek Isten mellett, mert biztos vagyok abban, hogy isten számára a legkedvesebb cselekedet az, ha megölöm istent Istenért. A mennyek kapui eltűrik az erőszakot és a véres áldozatot. Ahol elárad a bűn, ott túlárad a kegyelem. Egy bizonyos magasságból szemlélve eltűnnek a hegyek és beleolvadnak a síkságba. Ugyanígy tűnnek el a tanítások, a példabeszédek, a kettősségek, az erkölcsök és a morálok is, ha az ember kellően szigorú és egyben megengedő magával szemben. Ria! Az a fajta isten, akit a hozzád hasonlók tételeznek magukban sosem lesz és nem is lehet az én Istenem és a hozzád hasonlók sosem tudnak rajtam egy fikarcnyit sem segíteni, mert én vagyok a vagyok vagyok. Persze most valószínűleg ezt nem fogod érteni, de az az igazság, hogy nem is értheted, mert csak egy személy vagy a sok közül és a vagyok vagyok vagyokságodról nem tudsz engem meggyőzni. Hogyan is tudnál? :-)
      "Nem túl sok ez egy kicsit."
      Sosem sok. Önmagammal szemben a végletekig elmegyek és ha majd rommá lőttem magam "körül" és magamban mindent, ami arra ítéltetett, hogy pusztuljon, akkor talán majd lesz egy restaurált alapállásom. Mert nem csak istent kell megölni Istenért, hanem magamat is végső Önmagamért.
      Nekem nem kell a bőrfotel, nem kell a plebejus vallás és legfőképpen nem kellenek olyan tanítások, melyek a cukormáz alatt rothadnak. Nekem függőleges szirtek kellenek és az, hogy beléjük szakadjon, mind a húsz, de legalább mind a tíz körmöm.


      Törlés
    14. E morális igazság fölött azonban van még valami: a Hit óceánja. Ez a vallás. Veszedelmes dolog ez, kérem, mert itt már csak egyetlen valami vezet. A hit. Orestés és Dávid király bűncselekménye a morálból érthetetlen. Egyszerűen szentségtörés. A káromlás káromlás. Nincs rá mentség. De aki a hit óceánjában él, az tudja, hogy Ábrahám, amikor Izsákra kezét fölemeli, felmagasztosul. Az erkölcs körében az, hogy panta moi exestin, hülye anarchia. Nekem mindent szabad? Aszociális őrjöngés, ha tényleg így lenne, az emberek két hét alatt egymást tökéletesen és utolsó szálig kiirtanák. És mégis, kérem, káromlás és szentségtörés, bűn és minden szabad. Ez a hit óceánja. Ez a vallás. Meg szabad ölni a kis Izsákot is, és kardommal a létráról az angyalokat, ha utamba állnak, le szabad zavarni. A Hit óceánjának őrülete a vallás őrülete. Ez a létezés bora. A morál ehhez képest cseresznyekompót. Megmondjam, hogy a kettő között mi a fokozati különbség? Megmondom. Mindaz, ami az igazság körébe tartozik, az nagy és szép és követésre méltó és emberi. A Hit Óceánja azonban már nem emberi, ez a Szent Szellem országa. Amit János evangélista Pneumának nevez. Ez a magasztos reszketés tündöklése, ahová nem jutsz el másként, csak ha az angyalokkal megküzdesz. Ahol nincs jó és rossz és bűn és erény. Ez a Pneuma, amely mennydörög, és amely a fák levelei között suttog. Ez az őrület szenvedélye és a szelídség alázata. Ha a Hit Óceánjában élek, mindent szabad. Panta moi exestin, üvölti Pál, amikor látja, hogy az óceánban van. Orestés megöli anyját. Szabad. Az öreg Péter hiába svihák. Ó, nem igaz emberek! Ó, hol van már az igazság!

      Ők már a Hit óceánján hajóznak, a színtelenül ragyogó magasságba értek, itt csak Isten van, és Dávid itt énekli zsoltárait, és itt nincs többé igaz ember, ez Dante Empyreuma, a létezés forrpontja, ide kell eljutnod, te szegény bűnös és koszos és beteg és hitvány idióta, ide kell eljutnod, te szellemben koldus, betegségeiddel és szennyeddel és bűneiddel, és fogadat összeszorítva, mindegy, ide az óceánba, minden szabad, halleluja, ezt nevezem én vallásnak!“

      “A Mennyek kapui eltűrik az erőszakot.”

      “Az idők végén – mondják, a kezdet visszatér”

      Törlés
    15. Huli! Nyilván, az én hibám, de én sajnos nem tudom értelmezni a kegyelemet, azt meg pláne, hogy annak kiáradása csakis közösségi szintű lehet, így nyilván botor módon maradnék az ónmegmentegető bukásra esélyes egyéni vállalkozásnál,
      Nyilván szokás szerint hamarosan elárasztódunk a biblia igék tömkelegeivel (Ria), amiket nyilván nem fogok elolvasni, de amik nyilván növelik a Világ Helyzetén való megtértek népes táborát.
      Nyilván ezáltal hamarosan meg is lesz mentve a világ a helyzetében, természetesen csakis közösségi szinten.
      Nyilván így a népes olvasótábornak remek esélyei lesznek a közös üdvre.
      Nyilván akkor megmentődhet a világ, hiszen a megnövekedett bűn hatására, hatványozottan árad a kegyelem! Ez valóban megnyugtató.

      Törlés
    16. Ria: "A hitetleneknek, - az Istent és Krisztust tagadóknak - nincs kegyelem."
      A mai világ: önmagából kifordult világ, ahol a hívők a hitetlenek és ahol az Istenben hívők az istentelenek. Az ő számukra tényleg nincs kegyelem. :-)

      Törlés
    17. huli:
      "A kegyelem viszont csak közösségi szintű lehet, ez nem egy magányos, önmentegető vállalkozás!"
      Én erre mérget azért nem vennék.
      A kegyelem csakis egyéni lehet, sőt jobb, ha egyénfölötti. :-)
      Csakis magányos vállalkozások léteznek.

      Törlés
    18. Mackó Füles:
      A "közös üdv" kifejezéstől ezen a népi szinten, még a hideg is kiráz, azonban létezik ennek egy magas olvasata is, de csak akkor, ha Ön rendelkezik azzal a bizonyos 13 betűs szemüveggel.

      Törlés
    19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    20. Valóban léteznek magányos vállalkozások , de nyilván ezt a tudatszintnek a volumene határozza meg :)
      Füles! Már az kegyelem, hogy nem egy sötét lyukban kell ücsörögnöd évezredekig, hanem kaptál egy normális esélyt ezen a bolygón közösségi szinten. Persze, rohadtul elcsépelt , de itt a Földön tényleg minden kegyelem.
      De tegyük fel, ha egy olyan életet kapnál, melyben egy sötét lyukban kellene ücsörögnöd magányosan, az sem lenne véletlen, mert a lehetőség adott a lyuk elhagyására - pl. tudatkoncentráció formájában - de ez is kegyelem, legyen az bármilyen segítség, vagy beléd írt program lehetősége. És már az is a közösségi szintet üti , ha egy magasabb szellemi lény, vagy őrangyal segítségét veszed :)

      Törlés
    21. "De tegyük fel, ha egy olyan életet kapnál, melyben egy sötét lyukban kellene ücsörögnöd magányosan."
      Ha a családod körében vagy, akkor is magányos vagy, ha 7 milliárd ember ölel egyszerre, akkor is egyedül vagy és akkor is sötét lyukban ücsörögsz és az a több milliárd ember nem segíthet rajtad. Illúziót és szép életet adhatnak, de én nem a szép életet keresem.

      Törlés
    22. Az illúzió és a separatio többféle formája , szintje létezik.
      De ha már lelki - szellemi szinten is elhiszed, hogy egyedül vagy akkor igen nagy a baj, mert az már a szellemi halál állapota :)

      Törlés
    23. Tudatszint Volumen "Az én magam" szemüvegén át kitekintve is csak azt tudom mondani a "kinti" csakis "bentről" ölt alakokat, így a magas olvasatában is megkérdőjelezhető a bármiféle közös kifejezés, mert számomra nincs közös, aminek én részese lehetnék valakikkel is.

      Huli Ha lenne is olyan, mint közös üdv, akkor sem kívánnék osztozni mások közös üdvében, mert nem kedvelem a közös dolgokat.
      "egy normális esélyt ezen a bolygón közösségi szinten"
      ez egy igen szép normális, idealista megfogalmazás :))
      A szomorú helyzet, hogy semmiben nem akarok részesülni közösségi szinten, semmilyen közösségi szintet nem akarok megütni. Szerintem nincsenek normális esélyeim, csakis abnormálisok, de én pont azokat szeretném megpróbálni.
      Ha magamra tekintek, erős kétségeim támadnak, hogy ilyen hozzáállással jár-e nekem bármiféle keresztényi üdv, kegyelem? Amennyiben járna egyéni üdv nekem, akkor azt meg egyáltalán nem kívánnám megosztani másokkal, szóval így a helyzetem eléggé reménytelen.
      No sebaj, különben sem lennék jó keresztény, mert a jó keresztény ugye másokért él, én meg nem akarok másokért élni, én magamért akarok élni.
      Különben abnormális, magányos utaknak is van ám szépsége és üdve is, csak máshogy ... :))

      Törlés
    24. A magas olvasata a "közösnek" az a sok kis szilánk körülötted, ami egykoron önmagad volt.

      Törlés
    25. huli:
      Akkor ezek szerint már a szellemi halál állapotában vagyok. Sebaj. :-)

      Törlés
    26. Miért is kellene neked megölnöd az istent/isteneket Istenért T.V., ha azt mondod - F. Nietzsche -vel együtt - , hogy "Isten halott", akit ráadásul ti emberek öltétek meg? (talán emlékszel még az ez év áprilisi beszélgetésünkre). Innentől nem is találom értelmét annak, hogy kisbetűs jézusokról, vagy a nagybetűs Jézusról folytassunk diskurzust még akkor sem, ha - tudtodon kivül - éppen te vagy az, aki a legszigorubb vallásosságot (mégpedig a plebejus vallásosságot) hirdeted akkor, amikor önmagadat akarod megerőszakolni olyan formán, mint rommá lőni magad "körül" és magadban mindent mégpedig olyannyira, hogy beléjük szakadjon mind a húsz, de legalább mind a tíz körmöd. Az Istenhez megtért és ujonnan született hivőnek ui. nincs szüksége a természetes emberi tetterőre/erőfeszitésekre, mert ők, akik az Úr iskolájában jártak, nem fogadják el ezt az alapelvet, mint az élet alapelvét; visszautasítják és nem engedik, hogy ez legyen az erőforrásuk Isten munkájában. Amikor a Szent Szellem kézbe veszi a dolgokat, egyáltalán nincs szükségünk arra, hogy erőszakoskodjunk ön magunkkal. Ahol valódi győzelem van, ott nincs hústesti erőlködés. Az Úr az, aki dicsőségesen átvisz minket a nehézségeken.

      Úgy látom huli, hogy te még mindig nem érted, hogy a kegyelem kifejezés alatt mit kell érteni. A kegyelem (megbocsájtás) Isten közvetlen beavatkozása az ember életébe; közvetlen kapcsolatbanállást jelent Istennel, ami minden esetben egyéni szinten történik, nem pedig közösségi szinten. A kegyelem a bűnt, az irgalmasság a nyomorúságot veszi el.
      A "mindent hisz" alatt pedig nem valami hiszékenységet, vagy a hazugságok elhívését kell érteni, hanem ezt: „Meg van írva: Nemcsak kenyérrel él az ember, hanem minden tanítással is, amely az Isten szájából származik" (Máté 4:4).

      Nagy kár Füles, hogy nem vagy eléggé szemfüles :), mert abban az esetben feltűnt volna neked, hogy elsőként T.V. idézett a Bibliábol: -> "És én, ha felemeltetem e földrõl, mindeneket magamhoz vonzok."
      Másodikként pedig huli: -> "De ahol megnövekedett a bűn, ott még bőségesebben kiáradt a kegyelem." (Az ilyen fajta megtévesztések elkerülése végett volna jó meg is jelölni, hogy honnan van az idézet, mint ahogy ti világiak is megadjátok a linkeket annak érdekében, hogy azok által bizonyos cikkek, irások, videok, stb., elérhetőek legyenek.)




      Törlés
    27. Ria:
      Az alapvető problémát úgy látom még most sem voltál képes megragadni, ugyanis te másokkal, én pedig önmagammal vitázom. :-)
      "Nélkülem még Isten sem létezhetne."
      Na erre varrjál gombot Isten önkéntes és nagyokos megmondóembere! :-)


      Törlés
    28. Ria ! Az elkülönültség, az egyéni szint csak ebben a végkorszakban válik szét ilyen élesen, ahol a különbözőség , egyediség minden lélek sajátja, valójában a lelki azonosságtudat és egységre törekvés, a mindenséggel való közösségvállalás azt mindig übereli. Akármilyen lelki közösség iszonyú nagy erőt képvisel, sajnos könnyű is visszaélni vele, lásd a mai szektákat, a Lélek ugyanis nem méricskél, hanem adja magát, ahol csak ketten-hárman összejönnek.
      Mégis, egyéni lelki, szellemi hegycsúcsokon még könnyebb tévútra jutni.

      Törlés
    29. Fogsz te még nagyokat nézni T.V., úgyhogy készülj rá, érdekes lesz. :)
      Az alapvető problémát/ problémádat nagyon is értem, csakhogy szándékosan nem akarok olyan dolgokkal foglalkozni, amikor azt látom, hogy az emberek a bonyolulthoz való makacs ragaszkodásukkkal nehezítik saját életüket, holott Isten a földi életet soha sem akarta nehézzé tenni az ember számára. Irtózom minden szándékolt komplikáltságtól, amikor az emberek minden gondolata a meg nem világosodott szivük elképzelésén alapul amikkel megterhelik magukat, és amelyeket azután fontoskodva kifejtenek, ezáltal egyre távolabbra jutva a céltól. Eppen ezért, én soha sem a vitatkozás szádékával jövök, ha jövök (amitől teljes szivemből iszonyodom), hanem - mint ahogy magad is láthattad - a félreértések, és a bibliai igeversek helytelen használatának helyére igazítása céljából.
      Erre a megjegyzésedre -> "Nélkülem még Isten sem létezhetne", majd Isten fog gombot varrni, ez már az Ő dolga lesz.






      Törlés
    30. Huli! En csak annyit szerettem volna közölni, hogy a kegyelmet, minden embernek a saját személyes hite és engedelmessége alapján kell elfogadnia. Semmilyen közösség nem fogadhatja el helyettem, mint ahogy nem üdvözülhetek az apám, anyám, nagyanyám, vagy a szomszédasszony hite, vagy a gyermekkeresztelés által sem.

      Törlés
    31. Ezen az oldalon te vagy a bibliai igeverseny legnagyobb önjelölt bajnoka, ahol az általad összetákolt szószékről osztod az igét, miközben "fogsz te nagyokat nézni" intésekkel játszod a fejed. Csak szerettem volna, ha tudod, hogy a magasröptű igéidre nem mindenki vevő még akkor sem, ha Istened haragjával fenyegetőzöl minduntalan. Siralmas a létszemléleted, mint ahogy szánalmasak a tudálékos okoskodásaid. Ha az ilyeneknek van fenntartva a Mennyország, akkor én a pokol legutolsó bugyrába kívánkozom.
      "Inkább bűnöző, mint polgár." :-)
      Inkább vallástalan, mint vallásos.
      Inkább egy forró üstben, mint a jóságos kollektivizmus dagonyájában.

      Törlés
    32. "Nélkülem még Isten sem létezhetne."

      Ne haragudj kedves T.V., de ez egy nagyon kicsavart idézet. Isten ugyanis van, s általa létezel, ráadásul nem egyedül. Kb. olyan jellegű ez az idézet, mintha egy gyerek azt mondaná az édesanyjának, hogy nélküle ( gyerek) az anyja nem létezne.:)))
      A küzdelmedet az egóddal addig folytathatod emberként, amíg bele nem fáradsz, vagy meg nem őrülsz. Viszont, ha minden erődet leköti a harc magaddal, akkor nem leszel képes fejlődni, s fejlődés nélkül fogsz távozni, ergo kihagytál egy lehetőséget.

      Törlés
    33. "Kb. olyan jellegű ez az idézet, mintha egy gyerek azt mondaná az édesanyjának, hogy nélküle ( gyerek) az anyja nem létezne.:)))"
      Pedig jól írod. Ugyanis az állításod igaz. A gyermek nélkül nem létezhet anya, mint ahogy nélkülem még világ sem. :-)

      Törlés
    34. Az anya létezhet egy olyan gyerek nélkül is, aki nem ismeri fel az anyját, ugyanis számos más gyermeke is van, tehát létezik anyaként. Az a gyermek pedig, aki nem ismeri fel, el az anyját az egy meg sem született gyermek, vagy elvitték egy árvaházba.
      Nélküled a te világod nem létezik, de attól a világ még megszámlálhatatlan lény számára létezik.

      Törlés
    35. Erre semmiféle bizonyíték sincs. :-)
      Ugyanis a lét tudati lét. Minden a tudatomban van. Csak egy alany van. :-) És nagyon sok személy. De alany csak egy van. :-)

      Törlés
    36. "Minden a tudatomban van."

      A Minden lehetősége van a tudatodban. Majd, ha bejártad a mindent, akkor elmondhatod magadról, hogy minden a tudatodban van. Ez pedig soha nem fog bekövetkezni.:)

      Törlés
    37. A gyermek nélküli anyákat hívták úgy szebb, ösi korokban és engedték elöre a buszon, hogy: Parancsoljon Kisasszony! Mert ha úgy hívták volna, hogy Anya, akkor pánik tört volna ki a buszon és mindenki a gyereket kereste volna, hogy hol veszhetett el...

      Törlés
    38. Fehér Gyöngyi is a tudatomban van. :-)
      Ria is a tudatomban van.
      Isten is és a megváltás is és Jézus is és a megfeszítés is.
      És magam vagyok magam megváltója és bírálója.

      "Hogyan? Egy isten, aki szereti az embereket, feltéve, hogy hisznek benne, és közben félelmetes pillantásokat vet és fenyegetéseket szór arra, aki nem hisz a szeretetébe. Hogyan? Pontokba foglalt szeretet egy mindenható isten érzéseként! Szeretet, mely még a becsületérzésen és ingerült bosszúvágyon sem lett úrrá!
      Ha én szeretlek mi közöd hozzá? Ez már elégséges kritikája az egész kereszténységnek."

      Törlés
    39. Mindig az az igaz amit elhiszel.Ria haragvo istenere en is haragszom, ugy "hiszem" :) az Oreg Isten nem haragszik , csak mi emberek.

      Törlés
  6. -Tudjátok, mit ettem már régen?
    -Donald rágót...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem inkabb regen lattal?:)

      Törlés
    2. Nem, én pontosan idéztem. (FG S3 E1)

      És nem lövöm le, hogy miért idéztem :)

      Törlés
  7. Akkor is erdekelne a 2 doki velemenye

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor is?
      Ennyire érdekel 2 reflexió? :-)

      Törlés
    2. A valaszikat tudom, ha mar ide irtak azt szerettem volna ok is halgassak meg az itt elhangzottakat.Nem az elso eset hogy tanacsadas utan tobbe nem jelentkeznek bizonyosak.Osszegezve, reagalva a fentebbiekre a velemenyem az hogy mindeki cellal es okkal nyilvanul meg.(Ezen a feluleten is)

      Törlés
  8. Milyen erdekes, hogy iden ezek a terroristak csak pentekenkent lattak munkahoz, pont abban az idoben, amikor a legtobb ember a hosszu munkahet utan kikapcsolodni vagyik.
    ha jol emlekszem tuneziaban is penteken, parizsban is penteken s legutobb a heten is penteken oldokoltek.
    erdekes hogy még azt is tudjak mely idopontban varhato egy adott helyen nagyobb tomeg.
    naaaaaaaagyon profik.

    VálaszTörlés
  9. érdekes hogy a nagy lövöldözésben senki se sérül meg (legalábbis úgy tűnik), akikhez odamegy az ajtónál azokat nem lövi le, holott egyesével kivégezhetett volna mindenkit...
    nekem úgy tűnik itt nem az öldöklés volt a cél (csak a félelemkeltés) vagy az elkövető nem akart (nem mert) lelőni fegyvertelen embereket.
    nagyon bűzlenek ezek a támadások...
    cui bono, cui prodest? tessék gondolkodni...
    én így látom ez alapján a felvétel alapján.
    lehet anyázni...

    VálaszTörlés
  10. Elgondolkodtató számomra, hogy a nyugati ember mindig fut a golyók elől. :-)
    Sőt már-már közhellyé lett: "Ha eldörrenne egy lövés én lennék a legelső, aki futásnak ered."
    Vajon miért fut a nyugati ember állandóan a halál elől? Van aki egész életében arra vár, hogy végre egyszer valaki jól megölje és mit lát az ember úton és útfélen!? Fedezéket kereső, sikoltó embereket. Valami nem stimmel ezzel a fejlett nyugattal, valami nem stimmel a világgal, a világommal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bolond az, aki az ilyen kecskebaszó fajta ellen nem keres fedezéket,
      vagy még kapcsolatot is teremt vele, mert izgalmakra vágyik
      http://www.liveleak.com/view?i=085_1447575242

      Törlés
  11. Hagyjátok. Majd én egyedül megvédek mindenkit.

    Számlaszámom: WER1123455

    :DDDD

    VálaszTörlés